Cute Hello Kitty 13

perjantai 25. helmikuuta 2011

Aurinkolasit pääs, sato tai paisto

 Päivä 25: kuva, joka tekee sinut surulliseksi

Tänään oli kyllä jännä päivä. Olin menossa ruottin tunnille ku enkun ope kaappas mut enkun luokkaa ja ilmotti että mie pääsen vaihtoon Italiaan. Mie olin sillee "Oikeesti?" Se vaa "joojoo" Mie että "no ei voi, enhän mie ees osaa italiaa :o" Sitte se vaa selitti et ku mä oon tosi hyvä enkussa ja muissa kielissä ni se luulee et opin italian nopeesti. Mutta oikeesti tosi siistiä!! Sitte menin tekee ruottin sanakokeen ja seki meni ihmeen hyvin. Liikka tunnilla mentii luisteleen ja nii sain koululta tai sielt luistimet lainaan. Pelattii ringettee tai mitä se nyt onkaa. Iha kivaa oli vaikken osannukkaa ja välillä vähän "nukuinki" siellä jäällä ko en nähny aina ku se rinkula meni siit iha vierest. Sitte sieltä hallilta pikavauhtia linkulle ja kotia. Äiti oli iha innoissaa siitä vaihtojutusta. Vois vaikka laittaa tähän kuvaa siit paikasta jonne oon menossa. Se on siis Sisiliassa se kaupunki nimeltä Palermo :--)
Eikös näytäkki kivalta? :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa jättää kommentin! :)