Cute Hello Kitty 13

keskiviikko 20. huhtikuuta 2011

mun pakoni loppuun juostu on

Eilen meillä oli kiva saksan tunti :) Meitä oli vaan 3 koska loput meni uusimaan jotai koetta. Tehtii vähä pääsiäis juttui ja syötiin suklaamunia. Ja tänää filosofian tunnilla katottii Matrix. Perjantaina saatii todistukset. 10 sieltä taas löyty :) ja 6 oli huonoin, psykasta. Mut luulin et oisin saanu 5 joten 6 on okei. Viikonloppuna kävin pyöräilemässä! Sitte suunnittelin iha innoissaa et menisin syyslomalla hollantii ku ei oo keäsllä oikeen aikaa. Olin jo tarkkaa miettiny kelle meen millonki ja mitä haluun tehä. Sitte yhtäkkiä muistuuki mieleeni että hei enhän mä ees oo suomessa syyslomalla! Olin kokonaa unohtanu sen italiaan menon (jos meen) Huomenna alkaa pääsiäisloma! Ihanaa ku ei tarvii huomenna istuu päälle 3 tuntii bussissa kotia, ku äiti tulee ivaloo ni pääsen sen kyyissä kotia (pakotin sen olee kolmeen asti, muuten se ois menny jo aikasemmi kotii) Ainii vaaleista, ei mulla muuta, ku PERKELEEN PERSUT! Soini on ihana </3 Tein sellase testinki, ni vastaus oli "olet 100% erimieltä asioista soinin kanssa" jos se aikoo pressaks ni NO WAY. Okei ehkä oonki jo muuttanu suomesta pois sillo.

2 kommenttia:

  1. Oisit kyl voinu mullekki tuua varastoon niitä pääsiäismunia.. ja sul on tosi hyvä muisti :D meillä tulee janskun kans sua kauhee ikävä jos lähet sinne..

    VastaaPoista

Saa jättää kommentin! :)