Cute Hello Kitty 13

keskiviikko 2. marraskuuta 2011

Kauniina meille loistaa

Säännöt ovat seuraavanlaiset:
- kiitä tunnustuksen antajaa
-kerro itsestäsi kahdeksan satunnaista faktaa
- laita haaste eteenpäin kahdeksalle bloggaajalle

Kiitos kiitos Sonja  tästä haasteesta :--)

Faktat: 
             1. Vihaan kokkaamista yli kaiken! Ylä asteella kun oli köksää niin odotin kauhuissani niitä tunteja.. Onneks köksää ei enää oo ja mun ei oo pakko enää kokata ikinä jos en haluu! Hankin miehen joka osaa kokata tai sitte syön valmisruokaa koko loppuelämäni :)
              
2. Olen hyvin ujo ihminen! Monet on varmaan huomannut asian, tässä vuosien aikana en oo enää nii ujo ollu kun jossain vaiheessa. Johtuu kenties tuo ujous siitä että olen asunut sellaset 16 vuotta minimini kylässä keskellä ei mitään jossa ei ihmisiäkään paljon ollut.. ? Koska mun vanhemmat ei ole ujoja.
             
 3. Tykkään koulunkäynnistä! Viihdyn meidän lukiossa, mulla on kavereita eikä melkein missään vaiheessa tarvi olla yksin. En stressaa mistään kouluun liittyvästä, vaikka yleensä kaikki kouluhommat jääkin viime tinkaan. Aineissa joista tykkään panostan ihan hirveästi, sitte niissä jotka ei vois vähempää kiinnostaa, niin oon sillee et kunhan pääsee läpi ni se on hyvä :)
             
4. Mun äiti on hollantilainen ja isä on kolttasaamelainen, mutta silti pidän suomea mun äidinkielenä, koska hollannin kielessä en ole mitään opetusta ikinä saanut, osaan puhua sitä yhtä sujuvasti kuin suomeakin, mutta kirjoittaminen tökkii.           

5. Rakastan matkustamista, vaikken olekaan paljon vielä kerennyt matkustella, tykkään eri kielistä ja maiden kulttuureista, siinä on yksi syy miksi aloitin postcrossing harrastuksen. Jonain päivänä aion matkustaa jokaiseen paikkaan mistä olen kortteja saanut. Suomen olen jo kokenut. Ei ole montaa kaupunkia missä en ole käynyt.
             
6. Olen koukussa facebookkiin. Kyllä. Facebook on melkein koko ajan auki, oli sitten aamu tai ilta. Illalla viimeiset minuutit vietän siellä ja heti aamulla ensimmäiset minuutit. Jopa koulussa tulee facebookissa käytyä kännykällä.
             
 7. Rakastan pinkkiä ja mustaa, pinkki on ihanin väri mitä tiedän ja se mustan kanssa jotain vielä ihanempaa! Omistankin paljon pinkkejä vaatteita. Ei siis mikään vaaleanpunainen vaan kunnon pinkki se pitää olla!
           
  8. En pidä talvesta, en viihdy kylmässä. Tulevaisuudessa muutan jonnekkin lämpimään, sillä lappi ei todellakaan ole hyvä paikka asua sellaiselle joka ei pidä talvesta. Sitä mieltä kyllä olen että valkoinen joulu pitää olla, mutta voisi olla vaikka lunta ja sitten lämmintä kumminki, ei mitään -30 pakkasia kiitos..

ja en nyt jaksa haastaa ketään (:

2 kommenttia:

  1. Hehe mieki vihasin köksäntunteja, syy: ope oma äiti! ja muutenki ku siellä pitää tiskata ja pilkkoa ja muuta, kokkaamisessa kivaa on vaa oottaa että uunissa oleva juttu paistuu kun saa höpöttää jonkun kanssa samaan aikaan :D

    plus että meijän lukio on ihana, tuij!

    VastaaPoista

Saa jättää kommentin! :)