Cute Hello Kitty 13

maanantai 13. elokuuta 2012

Lähdetään lennolle


1. Nominate 15 fellow bloggers.
2. Inform the bloggers of their nominations
3. Share 7 random facts about yourself
4. Thank blogger who nominated you
5. Add the Versatile Blogger Award picture to your blog post

En ikinä osaa antaa haasteita eteenpäi joten skippaan tän.

1. Mulla ei oo tällä hetkellä mitään hajua mitä haluan tulevaisuudessa tehdä.. Monessa vaiheessa mulla on ollut kaikkea mielessä, matkailu alaa, eläintehoito alaa, mutta tällä hetkellä en kyllä yhtään tiedä.. juuri kun pitäisi alkaa tietämään.

2. Tuhlaan. Tuhlaan aivan liikaa.. Kesällä tein kesätöitä.. sain palkan, mutta hups minne se palkka sitten oikein katosikaan. Ei se ole kun niitä opintotukia taas odottelemaan ja pummimaan vanhemmilta.

3. Ja edelliseen.. ostan aivan liikaa vaatteita. Tiedän että omistan paljon vaatteita, mulla on kolme vaatekaappia täynnä vaatteita, ellei jopa enemmänki.. mutta aina vaan ostan lisää. Ja siinä käy usein niin että en edes käytä vaatetta minkä olen ostanu.

4. Mulla ahistaa välillä asua yksin. Muilla kavereilla on perheet joitten kanssa ne asuu.. mie asun yksin pikkuruisessa asuntola kämpässä.. käyhän mulla poikaystävä ja kaverit tervehtimässä, muttei se silti ole sama asia kuin asuisi perheen kanssa.

5. Mulla tulee ikävä mun poikaystävää.. olen viimeiset viikot viettänyt sen kanssa tosi paljon aikaa.. ollaan oltu melkein joka yö ja päivä yhdessä.. mutta mitä nyt tapahtuu.. no koulu ja kirjotukset.. kirjotuksiin kuukausi ja poikaystäväni kirjottaa nyt syksyllä tosi paljon + sillä on rankka jakso, joten se meinaa sitä että ei nähä muuten ko koulussa.

6. Itse en pahemmin stressaa kirjoituksia, ittelläni on nyt tää eka jakso sen verran rento että jaksan hyvin valmistautua kirjoituksiin. Oon hankkinu kertauskirjoja ja muuta vastaavaa, se vaan että en ole vielä löytäny sitä motivaatiota.. no tulispa se tässä lähipäivinä koska muuten menee huonosti.. Paitsi että olen päättäny että jos syksyn kirjotukset menee huonosti ni uusin niitä keväällä.

7. Keikoilla ja festareilla oleminen (eturivissä varsinkin) on aivan ihanaa! En ikinä kyllästy.

Ja tosiaan Sunnan takiahan mie tämän tein.

Almira kiittää ja kuittaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa jättää kommentin! :)