Cute Hello Kitty 13

maanantai 11. maaliskuuta 2013

mä oon koukus tähä elämään

One down and four more to go !

Tänää oli äikän esseekoe. Vaikka olin jo alunperin suunnitellu et tekisin aineistotehtävän ni kappas en tehnytkää ko ne oli kaikki iha mahottomia. No toivottavasti mun essee ei menny aiheen vierestä ja tulis se 10 pistettä mitkä haluun :3 Lähin taas vaihteeks heti kaheltatoista. En jaksa istuu siel salis jos oon saanu tehtyy jo kaikki. Tein eka rakennesuunnitelman ja sitte sen esseen. Ihan kivasti se mun mielestä meni.

Viime viikolla ei tapahtunu oikee paljo jännää. Näin ihmistä pariin kertaan. Ja sitte perjantaina ihminen vei mut saariselälle naistenpäivän kunniaks, eiks olekki ihuna ihminen? :P Ja taas vaihteeks sitte myös lauantaina ihminen tuli kylään. Tehtii kaikkee perustyhmää ja tehtii keskellä yötä ruokaa :D Sitten ihmine alko taiteilemaan ruualla ja teki musta muotokuvan:


Se on sitte sivuprofiili musta, älkää erehtykö kattoo sitä väärin niinku mie ekan kerran. Katoin että tossa keskellä ois ollu mun nenä :D Ja kun kerroin tän ihmiselle ni sehä repes ja nauro kippurassa jonku puol tuntii :D Mutta tuo on taidetta! 

Mutta tästä kohti perjantain enkun yo:ta..

Almira kiittää ja kuittaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa jättää kommentin! :)