Cute Hello Kitty 13

maanantai 1. huhtikuuta 2013

baby you light up my world

Joo eipä toteutunu ne pääsiäis suunnitelmat mistä tossa aikasemmi puhuin. Mutta silti oli kiva pääsiäinen. 

Apua paniikki iskee! Tässä ois enää pari päivää aikaa päättää mihin hakea opiskelemaan.. No onneks voi sitte aina vaihtaa alaa jos meneeki opiskelee sellasta mistä ei tykkää..

Muistatte varmaan mun miehen mikä mulla oli vielä elokuussa? :)  Ehkä nyt uskallan sen tännekki sanoa, että me ollaa palattu taas yhteen. Siksi elämä hymyilee ! Pääsiäisen olin tosiaan aika paljosti mieheni kanssa. Perjantaina tehtiin hyvää ruokaa nom nom, sitte lauantai iltana tuli myös muita poikia vähä iltaa viettämään. 

Muutin tosiaan äitin luo, koska en saa enää asustaa asuntolassa. Eihän tämä tosiaan nii mukavaa ole, koska ei oo ees omaa huonetta. Mulla on vaa sellane pieni nurkkaus olkkaris missä mulla on patja (kyllä, ei ees sänkyä) Mutta jos kaikki hyvin menee ni muutan sitte elokuussa pois jonnekki opiskelemaan. Ja joo mielummin mie täällä olen ku sevetissä, koska muuten en näkis miestä melkeen ollenkaa.

Sitten tässä sitä miettii että tässä ois ainaki neljä kuukautta sellasta että ei ois mitää! Toivottavasti saan ees kesäks töitä koska muuten menee aika tylsäks. Olen nii laiska etten ees jaksa mennä ulkoilemaan vaikka tuolla ois nii hieno sää. Olen tosiaan kyllä harkinnu että vois alkaa käymää kuntosalilla vähä useemmin nyt ku on aikaa ja muutenki jos sais vähä noita läskejä pois. 

Almira kiittää ja kuittaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa jättää kommentin! :)