Cute Hello Kitty 13

keskiviikko 12. tammikuuta 2011

bring up the fire


Kuva tän päivän ostoksista. Hehe. Ei paljon, sen takia koska säästän rahaa kesää varten. Sprite zero sen takia koska oon karkkilakossa ni juon myös nuita zero ja light limsoja. (jotka maistuu iha kauhealta) Pähkinöitä kans sen takia et oon karkkilakossa.. teki taaas kovasti mieli ostaa karkkia tänää ku kävelin karkkihyllyn ohi. Tänää oli rento päivä koulussa. Kaks tuntia äikkää, kaks hyppytuntia ja enkkua & ruotsia. 13.25 pääsin. Kauhistuin valtavasti kun äikän tunneilla puhuttii vastauksista ja esseistä (niitä mitä kirjotuksissa pitää kirjottaa) esim. sellasta että vastaus 1-2 sivua pitkä ja essee 6 sivua pitkä :o Ei kyllä onnistu. Enkun ja ruotsin tunnilla ope päättiki vaihtaa istumajärjestystä koska oli liikaa melua yms. Nyt mulla on tyylii luokan  paskin paikka ! Onneks enää n. puol kuukautta<3 Enkun sanakokeesta sain 13/20. Oon vähä pettyny.. No ens kerralla paremmi. Mutta ruotsin kokeestapa tuli 10 hahah ! Huomiseksi pitäski sitte tehä musiikin esitelmä ja perjantaina mun pitää esitellä sitä.. Ja äikän käsitekoe olis.. Kyllä mäki tätä lukiota<3 Tänää tilasin ens jaksoa varte saksan kirjat ja sillee.. Mutta eipä tässä kai, nyt mie lähen syömää!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa jättää kommentin! :)