Cute Hello Kitty 13

lauantai 4. helmikuuta 2012

silmiäni usko en

Nyt on ollu iha sika kylmää ! Joka päivä yli -20. Hrrr.. en pidä kylmästä. Mutta onneks oon osannu pukeutuu lämpimästi ni en oo paleltunu pihalla (: 
IIKS! Wanhoihin on enää alle kaks viikkoa o.O kuolen. 3. jakso loppui ja meillä oli koeviikko.. joka köhköh vähän kusas.. no ei aina voi mennä hyvin. Menenpä sitte uusimaan kokeita. 4. jakso alkaa 7.2. Oisin laittanu omia kuvia joita oon otellu, mut ne on tos kännykäs ja mul ei oo viel sitä piuhaa mil laittaa ne koneelle. Sain uuden kännykän, tai siis no veljen vanhan mut mulle uusi. Se on se ZTE Blade. Ihan hyvä, meni vaa vähän aikaa tajuta käyttään sitä. Multa ei oo vähään aikaan tullu postausta, koska nii no ei oo oikeestaan tapahtunu paljoa mun elämässä. Eilen mun nii poikaystäväkskö sitä nyt pitäis kutsua ni oli mun luona ja katottii elokuva, sellaista rakkaushömppää (: Käytii lenkillä ja siellä oli ...kylmä! -25. Juu mutta ei kait tässä nyt kummempia. Pärjäilkää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa jättää kommentin! :)