Cute Hello Kitty 13

torstai 15. maaliskuuta 2012

You know I'll always love you


Olipa kerran hiihtoloma, okei en tehnyt mitää ihmeempiä, koppelossa kävin yks päivä ja muuten olin ivalossa hengailin. Sitte torstaina mun kaveri heidi tuli tänne etelästä (: näki sitä taas pitkästä aikaa. mitähä me tehtii, hmm.. ei kovin paljoo, hengattii ja sit lauantaina käytii saariselällä ja käytii siel kylpylässä ja mähöömässä. Oon huomannu et mulla on tää blogin kirjottaminen jääny vähä vähälle, osa syy saattaa olla se et mulla on tää jakso ihan kauhee! hajoon tähä.. 37 viikkotuntia ja joka päivä on tyylii joku koe tai pitää palauttaa joku teksti, ja että on rankka jakso ni se on alkanu näkyy mun numeroissa.. viitosia on tullu :D mutta onneks enää pari viikkoo ja sitte alkaa rennompi jakso. 23-25.3 lähen käymää sevetissä (kotona?) pitkästä aikaa. En tiiä osaanko enää sanoo sitä sillee kodiks ko tunnen tän ivalon kodikseni :D mutta kuites. viimeks kävin jouluna, äitiä kumminki nään joka viikko ko se asuu osa aikasesti täällä ivalossa ja isää näin ko se kävi wanhoja kattomassa. Mutta eniten mulla on ikävä ehkä elukoita <3 kissaani ja koiraani. otan mieheni tietenki kainaloon matkaan mukaa tuonne sevettii :D enhän mie ilman sitä pärjäis (:

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa jättää kommentin! :)