Cute Hello Kitty 13

torstai 13. syyskuuta 2012

parempi huominen

Pakko tulla vähän lesottamaan, meikä sai alustavasti 82/90 saksan kuuntelusta ja se voi ehkä vielä nousta 85/90. Pakko olla vähän ylpee ittestää, ko kaikki opettajatki sekoaa. Saksan ope oli ihan innoissaan, tuli käytävälle ettimään mua iha innoissaa ja huutaa että sain yli 80 pistettä. Sit alko ruottin tunti (saksan ja ruottin ope siis) ja ope on vieläki ihan iloinen ja kertoo koko luokalle miten meikällä meni. "Almira pelasti mun päivän, koko vuoden, ens vuoden, viime vuodenki!" "Almira sie saat vaikka puhua puhelimessa koko tunnin, saat tekstata saat tehä iha mitä haluat!" Se jos joku sitte oli innoissaa. Sitte ko äikän ope sai kuulla ni seki tuli siihe mun vieree pomppimaa ja oli mulle sillee "pompis nyt vähäse!" "sulla pitäs muutenki olla jo hymy korvissa ja sun pitäs leijua maan yläpuolella!" No kerranki ihmiset on ylpeitä musta (: 

Menihän se ruottin kuuntelukin tosin ihan hyvin, mutta ei sentää noin hyvin ko tuo saksan kuuntelu. Mutta ää kirjalliset vielä eessä.. ensi viikon perjantaina tervehditään ruotsin yo koepapereita. Saksaan on onneks vielä jonku verran aikaa (1.10)  mutta ei mulla ollu muuta. Anteeksi lesoilu.

Almira kiittää ja kuittaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa jättää kommentin! :)