Cute Hello Kitty 13

maanantai 24. joulukuuta 2012

mä en voisi vähempää välittää

Jopas on taas mulla jääny tää kirjottelu vähemmälle.. ja taijan tietää syyn. Se että kuvatila täytty nii on aika tylsää laittaa postauksii ilman kuvii :D Nyt on tosiaan joulu. Oon kerenny syyä kinkkua jo niin paljon että maha poksahtaa. Joululahjaks toivoin ainoastaa kahta asiaa.. yksi on salainen toive joka ei oo mikää esine vaan se yks juttu vain.. toinen toive: VILLASUKAT! jooko pukki tuo mulle uuet villasukat, vanhat villasukat oon melkee kävelly jo puhki :D

Perjantaina tulin tänne kotiin hihhuloimaan ja joulun jälkeen sitte varmaan lähen pois täält. Puurojuhlat oli aika parhaat! Kaikilla oli tosi hyvät näytelmät paitsi opettajilla.. se oli pettymys. Opettajien piti tehä näytelmä meistä abeista mutta kaikki abit vähä petty. Meijän näytelmä opettajista oli nimittäi mahtava! Meikää vissiin esitettii sillei että oli hello kittyä, mutta en kyllä muuten tunnistanu itteeni siitä. 

Oon palannu taas rakkaan harrastukseni pariin.. POSTCROSSING<3 Onhan se tietenki hiton kallista mutta aivan ihanaa touhua. Näkee maailmaa yms. eikä tarvii ees persettään siirtää. Kortteja en oo laskenu mutta laatikolline mulla niitä jo on. Varmaan lähelle 300. Ja lisää tulee :) 

Tajusin sen että kiharat hiukset on ihan kivat. Siis ei sellaset kiharat mitä mulla on luonnostaa, mut sellaset mitä kihartimella tekee sellasia kivoja (:


Almira kiittää ja kuittaa

&

Hyvää joulua ! <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa jättää kommentin! :)