Cute Hello Kitty 13

torstai 26. toukokuuta 2011

Dingo lauloi nahkatakkista tyttöä


MIKSI TUO LAITTAA TON EKAN KUVAN VÄÄRINPÄIN!! No olkoon. Siinä siis näkyy kengät jokka ostin tänää. Aloin lukeen tänää terveystietoo ni kukapas sitte nukahti kirjan päälle ja nukku melkee parin tunnin päikkärit.. ja sen takia mie oon nyt vielä ihan virkeenä biletän. Ostin tänää myös tosi kivat uuet aurinkolasit (eihän mulla ole nyt ku vasta 7) Filosofian koe kusi niinku olin päätellykki jo ja ja ei puhuta huomisesta terveystiedon kokeesta, en oo ees lukenu koko koealuetta läpi.. En oo mie jolla on jo kesä mielessä 8) Mulla oli aika yli paljon poissa oloi liikunnan tunneilta ni meen perjantain tekee mut se ei vielä riitä ni liikan ope sit tänää sano mulle et mun pitää maanantaina mennä kävelemää ja sit on kurssi suoritettu. Olen katsos niin liikunnan ystävä. Taino siis joo koululiikunnan ystävä<3 Haluaisin mennä nukkumaa mutta mie vaa biletän täällä mm: tän kappaleen tahtii

Siitä tuleee kesäfiilis!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa jättää kommentin! :)