Cute Hello Kitty 13

keskiviikko 18. toukokuuta 2011

Nyt poika saunoo, se kylpee, se laulaa ja huutaa, kannusta shamppanjaa. Meidän poika on tullut kotiin


Tämä on siis meijän lukio. Joo mun huoneesta on kauniit näkymät koululle :)
Ja joo terve nyt on 18.5! Ja mitäs siellä pihalla olikaan kun aamulla heräsin.. LUNTA! Ah kun ihanaa. Kesä tulee tosiaanki. Sitte tyylii koko päivän sato sitä lunta, että aika jees. Meillä oli täs pari viikkoo sitte ollu hissan ja filosofian kokeet ja meikä kusi ne (tai ainaki luulin) Olin ihan varma et saisin 4 molemmista. Tänää ku sain hissan kokeen ja siin oli että 6- ni olin iha sillee OOOO JEEEEE!! Wuhuu! Ja olin iha iloinen. Sit en halunnu filosofian kokeita takas koska luulin et mun ilo loppuis siihe ku siin on se 4. Sitpä ope alko jakaa niit kokeita ja menin kirjan taakke piiloo sillee eiei en haluu sitä. Sit sain sen kokeen nenän alle ja mitäs siinä lukikaan.. 7!!! Olin ihan sillee MITÄ VITTUU!? Nyt tais tulla väärän ihmisen koe. Mutta joo siis en ymmärrä mitäää, en ollu tienny mistää mitää ja ja olin iha varma et saisin 4 ni sainki sen 7. Joka on aika tosi vitun hyvä numero ku kattoo sitä etten tajuu filosofiasta yhtää mitää! Olen ylpeä ittestäni :):) Sitten kävin tänää lääkärillä ku sen piti täytellä niitä mun vaihto-oppilas papereita. Ainii unohin vissiinki mainita että meen sitte ens vuoden maaliskuussa vaihtoon. Lähen vissiinki siinä 17.3 ja tuun takas siin 17.6. Oon jo kirjotellu sähköpostilla mun ehkä tulevan siskon kanssa, mut se ei oo viel varmaa. Tänää on illalla siit vaihto jutusta miitinki mis on reksi, enkun ope ja me jokka lähetää vaihtoo + meijän vanhemmat. Ja kahen viikon pääst me lähetää helsinkii lähtövalmennuksee. Tajusin just et koulua on enää vaa tosi vähä jäljellä! Reilu pari viikkoa! Koeviikko alkaa jo ens torstaina taino mulla jo tavallaa keskiviikkona. Ja sitte koulu loppuu 4.6. Ja mulla alkaapi heti siinä 6.6. työt et eipä mulla loma alakkaa :DDD Mut ei siin :p

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa jättää kommentin! :)