Cute Hello Kitty 13

torstai 28. kesäkuuta 2012

mitä vielä odotat

Mitään erikoista ei ole tapahtunut. Töihin olen päässyt, koska kuumeesta paranin. Jostain syystä sen kuumeen jälkeen mulla on särkeny päätä hassusti joka päivä.. kävin siis yks päivä terkkarilla, mutta sekää ei tienny. Jos huomenna vielä on päänsärkyy ni pitäs uuestaa mennä ni se ottaa jotai näytteit musta kai. Toivottavasti mulla ei ole mitää kuoleman vaarallista. Töitä enää huominen, ihmisii ei ole todellakaa ollu.. syynä varmasti kylmyys. Saariselällä oli lunta satanu viime yönä/aamuna ja täällä sato tänää koko päivän kaatamalla vettä.. KESÄ missä olet? Onneks on kuites käyny jonku verra hollantilaisia ja saksalaisia ni olen saanu niitte kans jutella.

Mun passi tuli tänää, joten sunnuntaina siis ivaloon suunta. Sielä pari päivän pysähys ja sitte lento etelää. Saattaa olla sitte aika hiljasta blogi rintamalla. Mummiki on nyt ollu sairaana monta päivää :( toivottavasti se nyt ei kuitenkaa mene ja kuole ennen ku mie tulen sinne.. mutta en mie kuitenkaa sitäkää halua, että hollantiin tullessa hautajaisiin pitäs olla menossa :( mummia muutenki ollu nii kova ikävä. 4 vuotta ei olla nähty. 

Abi vuosi lähenee.. hui. Pitäs tosiaan kesän aikana tehä yks kurssi, mutta ope ei ole antanu mulle mitää ohjeita vieläkää.. no otin ohjat käsiin ja aloin tekee vaa tehtävii ja muuta kaikkea. Syksyllä siis 2 ainetta ois tarkoitus kirjoittaa ja keväällä 4. Toivottavasti suoriudun kaikesta hyvin.




Almira kiittää ja kuittaa

1 kommentti:

  1. Minäki kesäopiskelen tääl.. "jee"..Opet tosiaan tuntuu olevan kesällä poissaolevia ja sitte vaa itte pitää vääntää...Mut aattelin, että saan kasaan nopsemmin näin, just lääkekuurin voimauttamana rustasin kaks sivua kökkötekstiä..
    Toivottavasti kaikki hyvin sulla ja myös mummilla..<3

    VastaaPoista

Saa jättää kommentin! :)