Cute Hello Kitty 13

sunnuntai 14. lokakuuta 2012

Henkistä pääomaa ostakaa, koska vaan

Olipas seikkailullinen viikonloppu. 
Perjantai-iltana lähin kiireellä kämpästä ulos ja sitte ku sain oven kii ni tajusin sen, mulla jäi avaimet sisää kämppää.. Ensimmäinen ajatus "joudun olee koko viikonlopun ulkona, mulla ei oo mitää paikkaa" Aloin panikoimaa, soittelin ihmisille mutta ei vastannu, koska kello oli jo nii paljo. Sit yks vastas ja se oli vaa sillee "joo ei kiinnosta" Soitin sitte poutaselle ja se tuli heti auttaa, ko kuuli varmaa mun äänestä miten paniikis olin. No koitettii päästä jotenki ulko ovesta sisää, ei onnistunu. Sit koitettii kaikkee muuta mahollista. Ei onnistunu. Sitte katottii et voisin mennä nukkuu sinne minne poutanenki oli menos yöks.. mut kappas sekää vastannu eli poutasellakaa yöpaikkaa. Kauhee sotku ja seikkailtii jossai ja tuli helvetin kylmä koska ulkona joku +3 astetta ja oltii oltu jo joku kolme tuntii pihalla. Sitte saatii yöpaikka yheltä kaverilt ja sinne käveltii. Huh oli mukava päästä lämpimää. Kiitoksia tuhannesti yöpaikasta!

No aamulla tuli seuraava ongelma, mitä teen loppu viikonlopun koska äiti tulee vasta sunnuntaina omie avainte kans. Sitte poutane lupas, että käyttää mua Sevetis hakee äitilt avaimet et saan oven auki ja joo. Mulla oli akkuki siinä vaihees loppunu kännykäst. Lähettii joskus neljän aikaa ja kotona sevetis syötii ja meikä kävi vähä läpi mun kamoi ja sit lähettii takas kohti Ivaloa. Matkalla takas oli menos ylex toiveet ja olin sillee et vois läpällä soittaa sinne ja toivoo jotai. Oletin ettei ne vastais. Mutta sieltäpä vastattii ja ne laitto mut vielä lähetykseeki puhumaa. Jos tahotte kuulla ni sen kuulette tästä alkaa n. kohassa 1:44 --> Kuulostan aika yli-innokkaalta ja joo alussa se kuulostaa siltä ko huutaisin koska poutane ei ollu laittanu radioo viel pois päält siel taustal. Mutta joo kaheksan aikaa olin taas turvallisesti sisäl kämpäs.

Almira kiittää ja kuittaa


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa jättää kommentin! :)