Cute Hello Kitty 13

maanantai 29. lokakuuta 2012

tänään tääl ja jossain muual ensviikol

Enpäs ole taas kirjotellu pitkää aikaa. Mutta eipä ole juuri paljoa ehtinyt tapahtua. Sen verran, että talvi tuli rytäkällä. Yhessä yössä/päivässä sato semmone puol metrii lunta ja on ollu niitä -10 asteen pakkasiakin. Liian nopeaa lähestyy koulun loppuminenki, nyt ollaa jo tokan jakson puolessa välissä ja sitte enää kolmas jakso ni alkaa lukuloma, huh huh. 


Kotona tuli käytyä syyslomalla, viikonlopun verran kylläki vaa. Mutta aattelin mennä uuestaa täs kohta joskus jos ehtii/jaksaa joku viikonloppu. 

Viime viikonlopun olin liikkeellä taas molemmat päivät, koska hipun kellarissa oli tapahtumaa molempina päivinä. Perjantaina oli halloween partyt ja lauantaina siel oli esiintymäs Stepa. Lauantaina muutenki ku yöllä siirrettii kelloja ni kellari oli tunnin pitempää auki. Kuuntelin Stepan iisa mun seurana ja olin jo lähössä yhessä vaiheessa ku huomasin et mun yks kaveri käveli ovesta sisää. Mietin että josko se tulee puhuu mulle ni en sitte lähe viel. Ja joo tulihan se meijä pöytää jutteleen. Se oli kunnallisvaaleissa ehokkaana ja äänestin sitä, iha hyvi se sai mun mielest ääniä mut se oli huonos puoluees jote ei päässy valituks. Mutta se niistä vaaleista. Kuites aika paljo juttelin sen kans siel ja se sitte ehotti et mentäs iisan kans sinne sen luo jatkoille olin eka et en oikee jaksa mut olihan se pakko sitte ku se nii suostutteli :D Olihan sielä ihan mukavaa. Katottii jotai chattia ja ostos tv:tä ja kuunneltii musiikkii. Osa kävi saunomassa. Ja syötii pullaa! Iha sen takia koska mulla oli nälkä :p Siinä kaheksan aikaa aamulla sitte kämpille ja nukkumaa, pikkase meni unirytmi sekasi, mut ei se haittaa koska oli kivaa !






Almira kiittää ja kuittaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa jättää kommentin! :)