Cute Hello Kitty 13

sunnuntai 10. helmikuuta 2013

pidä kiinni tiukemmin

Äidinkieli oli ja meni, ei se ehkä niin huonosti menny mitä olin olettanu. Tehtävät kun oli sellasia mitä ainaki luulin osaavani. Mutta enpä kauaa salissa istunu heti 12 ku sai lähtee ni lähin. Sitte hengasin kaisan kanssa koululla vielä johonki neljään asti.

Perjantai oli kiirelline, puol kuuen aikaa kävin viemässä mun basson KYLLÄ sain vihdoinki myytyä sen. Ja heti melkee ku basso oli viety ni piti mennä äitin kämpille ku sinne tuotii uus sänky. Onneks mulla oli tukea mukana ku ei ois oikee huvittanu olla yksin. Sitte illan olin vaa kämpillä paitsi yöllä käytii hakee pizzaa ku teki mieli :D

Aivan muute lauantainki olin kämpillä kattelin jo seittemäntee tuotantokautee asti How I Met Your Motheria.

Kuunteluihin en oo ollenkaa valmistautunu, mutta en kyllä syksylläkää ollu ja hyvin sillonki meni. Joten toivottavasti ne sitte nytki. Pitäs vaa jaksaa keskittyä :D Ja apua en yhtää tiiä mitä selittelis tänne. 

Almira kiittää ja kuittaa

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Saa jättää kommentin! :)