Cute Hello Kitty 13

tiistai 15. toukokuuta 2012

I'm here with my friend

Joo mitäs onkaan tapahtunu. Ei oo kerenny kirjotella tänne ko oli niit koulujuttui, mut eilen sitte palautin sen matikan koti kokeen ja äikän esseen. Nyt ois huomiseks vielä saksan esitelmä juttu ja maanantaiksi äikän aikajana juttu. Enää 4 tavallista koulupäivää! Huh huh.. Koeviikko alkaa sitte ensi viikon perjantaina ja mulla on vissiinki yks vapaapäivä ainaki. Ja päättäjäiset 2.6. iiks. 




Lauantaina alko yhtäkkiä sataa lunta ja olin sillee eiii tulee kauhee takatalvi. Mutta ne sulaski sit aika nopeeta pois. Lauantai illalla käytii viel poikien kans vähä pilistelemäs. Sunnuntain käytin kokonaa siihe et tein niit kouluhommia ja laitoin äitille hyvän äitienpäivä toivotuksen viestin hollantii.


Siivosin keittiön koska tänää oli tupatarkastus, opettajia tuli paljosti mun kämppään ja sano että siistiä on, äikän ope sitte heti huomas että äikän kirja oli lattialla ja se oli sillee iiks. :D Ja enkun ope taas oli sillee että "jahas facebook:kin on auki" mikäs siin ku joku 4 opettajaa käppäilee kämpässäsi. 

Eilenki käytii vähä poikien kans pilistelemäs ja mitäs muuta. Ens viikon tiistaina mennää ruotsin puhekurssilaisten kanssa norjaan. Eli sillonkaan tarvi olla koulussa. Koulussa normipäiviä enää siis huominen, maanantai, keskiviikko ja torstai ! Oon taas kauheesti suunnitellu sitä hollannin matkaa ja sellasen lisäyksen tein suunnitelmaan, että kävässää myös pariisissa mutka. Sillee vähä aikaa ollaa vaa, yöbussilla sinne sillee että aamulla ollaa pariisis, sielä sitte kierellää kaikki (mie halauan nähä eiffelin, riemukaaren ja notre damen ainaki) sitte sillei illalla taas bussilla takas. Aijjaij tuleeko ees olee parasta (: Oon aina halunnu käydä pariisissa.

© We <3 It
Sukulaiset on jo ihan innoissaa siit et tuun käymää, täti muuttaa justiinsa uuteen kotii ja pistää vanhan kodin myyntii, se antaa sitte mun ja kaisan asustaa siellä sen kaks viikkoo. Aika muikeaa sellane kaksio meille käyttöö. Sit mummo varsinki halus et tuun käymää ja pikkuserkut. Ni niitä käyn morjestaa. Ja tuttuja amsterdamin lähelle kans. Siinä mukavasti vierähtää se kaks viikkone. Maltan tuskin odottaa.


Almira kiittää ja kuittaa

4 kommenttia:

  1. Eikä kun oot niin nätti ! :) Vähän oon kateellinen sulle, haluisin itekkin käydä just jossain pariisissa tai ulkomailla. :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. kiitti, ite vaa (: mieki oon tosi innoissani nyt ku en yleensäkää paljo pääse matkustelee :p

      Poista

Saa jättää kommentin! :)