Cute Hello Kitty 13

torstai 17. toukokuuta 2012

It's getting hot, so hot

Heissan, eilen oli kuuumaaa! Aijaijai aurinko paisto ja huh huh hellettä. Olin pihalla auringossa 7 tuntia ja sehä nyt näkyy mussa.. eli jee paloin. En laittanu mitää aurinkorasvaa koska aattelin, että no ei sitä täällä lapissa voi tähän aikaa vuodesta palaa.. mutta joo naama, kaula ja kädet punasina. Mikäs siinä nyt sitten.. jos olisin älynny laittaa rasvaa ni oisin varmaa ruskettunu ): 
 
Liikunnassa juostiin cooperin testi taino ei ollu pakko mut jos halus ni sai juosta ja mie juoksin.. ihan hyvin meni taulukko sanoo että mulla on keskitason kunto vaikka olin luullu et tulokseks tulis joku aivan paska. Tuli sitte tuoki testattua.. mua vaa harmittaa ettei ilmotettu tyylii että vielä 2 min tai jtn koska oisin voinu juosta loppukirin oisin saanu viel paremman tuloksen.. mutta joo samapa tuo. 
 
Illalla sitten huomasin, että helteen mukana myös sääsket on saapunu, oi kun mukavaa. Niitä sitte illalla pörräs kauheesti pään ympärillä.. kesä ois nii ihana ilman nuita kaiken maailman ötököitä. Kävin kattoo ko pojat pelas pesistä siihen kymmeneen asti sit menin kämpille. Mukava päivä oli.





Almira kiittää ja kuittaa

2 kommenttia:

  1. Oo nam amppari! Oon niin mehujäiden ystävä. Kuvassahan näyttää iha hyvältä rusketukselta tuo =)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. mehujäät, nam<3 joo saattaa johtua muokkauksest et toi ei näytä iha nii punaselt :D

      Poista

Saa jättää kommentin! :)