Cute Hello Kitty 13

perjantai 17. toukokuuta 2013

hurrikaanit nimetään naisten mukaan aina

Tänään on hyvä päivä! Olen siis virallisesti ylioppinut. 
Tulokset YTL:ältä tuli tänään, ei menny taas niinku ois pitäny mutta pakko noistaki tuloksista on olla ylpeä! Sitte kesäki on jo ihan täyteen buukattu. Mulla oli jo heinäkuuks töitä kirjastolta ja mietin et pietän kesäkuun vapaata, mut ei, sitte sevetin suunnalta kovasti kaivataanki mua sinne töihi. Niin meen kesäkuuks sitte taas sinne esitteleen perinnetaloa ja kirkkoa. Rahan tuloa ei voi estää vai miten se meni:D No ihan kiva vaihteeks taas jotai tekemistä ku nyt on jo mätääntyny kotona maaliskuusta asti. Ensi viikolla lähetää mieheni kans oulun suuntaa. Sielä ois meillä pääsykokeita. 

Tällä viikolla mun mekko, kengät ja lakki saapu. Kaikki oli sopivia joten ei tarvi niitten kanssa enää alkaa värkkämään.

Mutta saa tulla sitte mun ylioppilasjuhliin! :D Ei mulla muuta. Onnea kaikille ylioppilaille!

Almira kiittää ja kuittaa

2 kommenttia:

  1. Hmmm luulin tykänneeni tästä, mutta ehkä koneeni vaatis jonkun flash-päivityksen, koska se vaa ei näy tossa alla... mut siis, jee, hienosti!!=)

    VastaaPoista

Saa jättää kommentin! :)